De reis naar Memphis

13 juni 2018 - Amsterdam Airport Schiphol, Nederland

Na een toch wel iets onrustige nacht in het Ibis Schipholhotel uiteindelijk op Schiphol aangekomen, waar we meteen horen dat de vlucht vertraagd is. We hebben een tussenstop op Dallas, als we dat nog maar halen...  de vlucht naar Dallas duurt 9,5 uur en verloopt rustig, we hebben voor ons vieren 7 stoelen, dus we kunnen rustig liggen en zelfs een power napje doen😄. We zouden in Dallas 1,5 uur moeten wachten, maar door de vertraging hoeft dat dus niet, even snel doorlopen en we hebben gelukkig de aansluiting naar Memphis gehaald. Overigens is lopen er niet bij op de luchthaven, we verplaatsen ons via de Skylink, een soort monorail. Dallas is de op 10 na grootste luchthaven ( Schiphol staat op 12).  Na een vlucht van 1,5 uur arriveren we uiteindelijk in Memphis. Huurauto ophalen en hotel opzoeken, nog even eten (pfff wat een hitte nog) en na bijna 24 uur reizen lekker naar bed.

hier hebben we het voor gedaan, wat een welkom!De locatie van de vorige fotoPrachtig uitzicht vanuit het vliegtuigDe SkylinkIn de SkylinkIn de Skylink op de luchthaven in Dallas

De vlucht gaat beginnen...Nu al leuk...Door de vertraging dus ruim tijd voor een ontbijt op Schiphol.

oei, de reis begint met een vertraging...

1. Ellen van Oort:
    13 juni 2018
    Leuk om jullie te kunnen volgen! Maak er een mooie tijd van samen, geniet ervan
    Groetjes Ellen