Memphis - Graceland

14 juni 2018 - Memphis, Mississippi, Verenigde Staten

The pink cadillacRelax ruimteDe pooltafelLang naar uitgekeken...GracelandCarl Perkins, Johnny Cash, Jerry Lee Lewis en ElvisHet grafDe ranch van Elvis

Vandaag staat Memphis op het programma, en natuurlijk gaan we meteen als eerste naar Graceland, het landgoed van Elvis. Het is ontzettend heet....ruim 35 graden! Aan de ene kant van de weg bevindt zich het landgoed van Elvis (woonhuis, bijgebouwen en grote weides met paarden) en hij ligt hier ook begraven naast zijn ouders. Erg leuk om terug  te gaan in de tijd, want het is hier nog steeds 1977. Aan de andere kant van de weg staan grote gebouwen die omringd zijn door fraaie tuinen en daar staan zijn auto's opgesteld en zijn gouden platen en zijn outfits en zijn motoren en zijn boten en zijn privé vliegtuigen en zijn....teveel om op te noemen. Uiteraard eten we hier ook zijn favoriete snack: sandwich met peanutbutter and bananas. Wat een belevenis!

Elvis met zijn oudersThe Performerleuk karretjeRolls Roycewoonhuis ElvisThe man in black en The Boss zijn ook door Elvis beïnvloed